Stages of Website Promotion

קידום אתרים ב Google .

"אם אתה לא שם – אתה לא קיים ! " 
"אתר ללא קידום – משול לגוף בלי נשמה"

נניח להגיגים ונעסוק באלגוריתם של גוגל, נמצא שאתר שלא מקודם היטב במנוע חיפוש המוביל בעולם – הסיכויים שלו לחשיפה הינם קטנים ביותר.

השקענו שנים רבות משאבים עצומים בהבנה מעמיקה  של אלגוריתם גוגל, וכמחזיקי תיקphone Skype בישראל הצלחנו להגיע לדף הראשון מתוך 238 מיליון תוצאות בגוגל !!!
זה הביא אותנו למצב שאנו מסוגלים להביא אתר (עם השינויים הדרושים) לרמת חשיפה גבוהה מאוד בגוגל – ומכאן היתרון היחסי על כל מתחרה אחר.

המלחמה השיווקית בשנים הבאות הינה דווקא "לוחמה טכנולוגית. פשוטו כמשמעו: "אם אתה לא שם – אתה פשוט לא קיים" כדי לתאם ציפיות ולקבל רקע כללי על מכלול השירותים אותם אנו נותנים, להלן מספר נקודות לעיונכם:

1.  שלבי קידום האתר
1.1  בחירת מילות מפתח
הוצאת דו"ח סטטיסטי של מילות המפתח המבוקשות בתחום תוך התייחסות לרלוונטיות מילות המפתח לאתר. הפקת דו"ח מילות מפתח מרכזיות עם מירב החיפושים וכן מילות מפתח משניות עם חיפושים רבים. נעבור על תחרותיות מילות המפתח על מיקומו הנוכחי של האתר בכל מילת מפתח וכן על רלוונטיות כל מילת מפתח לאתר.
הפקת דו"ח סופי עם המלצות למילות מפתח לקידום והצגתו ללקוח לאישור.

1.2  אופטימיזציה לאתר
עבודה מול הלקוח לתיקון האתר והתאמתו למנוע החיפוש גוגל.
במהלך האופטימיזציה נתאים את תכני האתר למילות המפתח, הכנת תכנים למנוע חיפוש מיקום התכנים והתאמת צפיפות מילות המפתח.
לכל דף ניתן לקדם עד 2 מילות מפתח לכן לכל מילת מפתח או צמד מילות מפתח נצטרך להתאים דפים באתר.
נבצע אופטימיזציה למבנה האתר ובניית קישורים איכותית בין דפי האתר.

1.3  התקנת תוכנת סטטיסטיקות  Google analytics 
לאחר ההתקנה נפיק דו"ח תוצאות נוכחי על מנת לעקוב אחרי התקדמות האתר.
שיפור זמן שהיית הגולש באתר על ידי דפי נחיתה מתאימים למילות החיפוש שהוקלדו ומתן תוכן התואם את חיפוש הגולש. מעקב אודות דפים מבוקשים באתר, מילות מפתח, מאיזה אתרים הגיעו ועוד...

 השגת קישורים 
רישום האתר באינדקסים השונים.
השגת קישורים איכותית לאתר מאתרי תוכן דומים וכן מאתרים אחרים ברשת.
השגת מינימום של 200 קישורים מאתרים שונים ברשת.
בניית הקישורים תבנה בהתאמה למילות המפתח הדרושות תוך הקפדה על מבנה קישורים נכון.

 הפקת דוחות סטטיסטים 
הפקת דו"ח סטטיסטי מידי חודשיים הכולל:
רשימת מילות מפתח מקודמות ומיקומם.
כניסות לאתר. 
  דפים נצפים באתר. 
  זמן שהייה ממוצע של גולש באתר. 
  רשימת אתרים מהם הגיעו גולשים לאתר. 
  מספר כניסות לאתר ממנועי החיפוש השונים. 
  הדפים המבוקשים ביותר באתר.

ROI  – החזר השקעה
מתן מקסימום תוצאות באמצעות כלי סטטיסטיקה מתקדמים.
כיום ניתן לבדוק במדויק אפקטיביות של כל קמפיין פרסומי ברשת. נעקוב אחרי אתרים בהם יש לחברה פרסום, ונבדוק את מספר הגולשים שהגיעו מהאתרים הנ"ל, נבדוק מהו משך הזמן בו שהו הגולשים באתר וכן מספר דפים ממוצע בהם צפו וזאת לשם בחינת הקמפיין.
כמו כן נשים דגש על קידום ושיפור דפי האתר באמצעות כלי זה.

 הפקת מסקנות מהדוחות הסטטיסטים
לאחר ניתוח הדו"חות נסיק מסקנות לשיפור שינוי ועדכון דפי האתר, בדיקת קמפיין הקישורים הנכנסים , וכן בדיקת מילות המפתח מהם הגיעו לאתר עד להשגת המטרות.

תמיכה ושירות
שירותי תמיכה מקצועיים יעמדו לרשות הלקוח באופן זמין ומיידי בימים א' – ה' בין השעות  17:00 – 9:00 בנוסף יינתנו למנהלי האתר מספרי טלפון ניידים לטיפולי חירום 24 שעות ביממה.

 המילים לקידום האתר:

מילות מפתח מרכזיות לקידום:  מילות מפתח ומילות משניות יסוכמו יחד עם הלקוח לאחר הפקת דו"ח מילות מפתח מומלצות לקידום.