זה הזמן ליפול ברשת

פורסם ב Jun 4, 2017 על ידי יצחק נחמד - וובמסטר

זה הזמן ליפול ברשת

בשנים האחרונות התפתחה תופעת גלובלית של רשתות חברתיות הנעות מאתרי היכרויות רומנטיות ועד לרשתות עסקיות לכל עניין ודבר, מפורומים בנושאי שוק ההון ועד לבלוגים ודיונים של ראשי המשק והפוליטיקה. במאמר זה נראה כיצד אתם, בעלי האינטרס העסקי, יכולים וצריכים להשתלב בעולם הרשתי הזה ואילו תועלות יצמחו לכם בכל הנוגע לקידום האתר ופעילות מנועי החיפוש

רשתות חברתיות

עד לפני שנים מעטות, המונח רשת חברתית התייחס לאותם שלושה חברים קבועים שהיינו נפגשים איתם בפאב או ביום שישי בערב בסלון, ואולי למשפחה המצומצמת והקרובה. היום, ותשאלו את הצעירים, הרשת היא כבר רשת דייגים ובה מאות, ואלפי, חברים קרובים, רחוקים, מזדמנים וקבועים ואופי ההתקשרות וההתחברות הוא הרבה יותר גמיש וקל, ומבוסס על מידה מינימאלית של שותפות וזהות.

רובנו מכירים את פייסבוק כרשת חברתית מובילה, אך קיימות רשתות חברתיות מגוונות וייעודיות רבות נוספות, המתאימות לאינטרסים וליעדים שלכם, כבעלי עסקים ואתרי אינטרנט. החשיפה, ואיתה הקידום במנועי החיפוש, עולה ככל שתשקיעו זמן ופעילות בחדירה והשתתפות אקטיבית ברשתות השונות, בין אם בפורומים, בלוגים שתיצרו, קהילות ועוד. המטרה היא חשיפה של העסק והאתר בפני קהילה רלוונטית וממוקדת, כמו גם בפני קהל מזדמן, שאולי לא חשבתם שיכול להיות מתאים, ויצירת קשרי עבודה (networking) ואפשרויות שיתוף פעולה שיפתחו את העסק, את ההכנסות ואת הקידום של האתר.

הצטרפות לרשתות חברתיות

ההצטרפות, לרוב הרשתות הגדולות והפעילות, היא ללא עלות, ללא מחויבות ולרוב גם קלה ונוחה, ואת רווחיהן העצומים עושות הרשתות בעזרת פרסומות וקמפיינים, חלקם של המשתתפים והפעילים, כך שתוכלו ליצור לעצמכם עוד אפיק שיווקי ופרסומי זול יחסית ומפולח קהל יעד. 

חשוב לזכור כי, באותו אופן שבו מחפשים האלגוריתמים של מנועי החיפוש את האתרים העדכניים והפעילים כדי לקדמם במעלה מנוע החיפוש, כך הצטרפות לרשת חברתית, כאשר היא מוכוונת מטרות עסקיות, צריכה להיות אפקטיבית, מתעדכנת, מוסיפה עניין לחברים בה, על מנת שיגיבו, יגלשו לתכנים שלכם וייחשפו למוצרים ולפעילויות שאותם ברצונכם לקדם, תוך הישענות על אסטרטגיית מילות המפתח שלכם, כתיבת התכנים השיווקית והתייחסות לשאר החברים ולדיונים שלהם.

אז, זה הזמן ליפול ברשת, להיתפס חזק ולהתחיל ליצור לעצמכם מעגל, הולך ומתרחב, של חברים, קהילות ותכנים רלוונטיים, רק אל תשכחו את החבר'ה הותיקים, הם מחכים לכם בסלון, עם בירה קרה.


תוכנות מומלצות לקידום אתרים

תוכנות מומלצות לקידום אתרים

קידום אתרים הוא תהליך חשוב להצלחתו של כל אתר אינטרנט. בחירת התוכנות הנכונות לקידום האתר...

מה זה שפת HTML5?

מה זה שפת HTML5?

HTML היא שפת תגיות וטכנולוגיה מרכזית באינטרנט המשמשת לעיצוב המבנה והתצוגה של תוכן ברשת...

מהו שימור לקוחות עסקי

מהו שימור לקוחות עסקי

אחד הכלים הטובים ביותר להגדלת המחזור הוא שימור לקוחות קיימים, לקוחות אלו כבר יש להם...