עיצוב אתרים

מזל טוב, החלטת לתכנן ולפתח אתר לעסק שלך. מה עכשיו? איך בוחרים קונספט? איך מוודאים שהגולשים ירצו להיכנס ויישארו באתר? חוק, לא רשמי כמובן, הקיים במרחבים הדיגיטאליים של האינטרנט קובע כי הזמן שבו מבקר מחליט אם להישאר באתר מסוים או להמשיך הלאה לא עולה על 8-5 שניות! זהו זמן החלטה מהיר מאוד ולאיכות העיצוב יש משמעות קריטית להצלחת האתר והשגת היעדים והייעודים שלו. אהבה ממבט ראשון זהו שם המשחק. העיצוב צריך להביא למשיכת העין של הגולש כבר בכניסה לדף הבית, וכמובן שאז נכנסים לתמונה ידידותיות הניווט, הנוחות ומקסום חווית המשתמש. אין כל צורך לעבור מדף הבית לדף המוצרים או יצירת הקשר ביותר מקליק אחד. כאשר ניגשים למלאכת העיצוב, חשוב לזכור כי האינטרנט היא זירה עסקית בעל כוח כלכלי עצום, שרק ילך ויגדל, ונמצאים בו מתחרים קיימים, פוטנציאליים ועתידיים. האתר צריך להיות תחרותי ובעל שימושיות שתבליט את היתרונות היחסיים והמובנים של העסק

ותהליך העיצוב הוא קלף מרכזי ביצירת הבידול בין האתרים השונים, ותמיד צריך לשים לנגד העיניים כי זוהי חנות שבה הצרכן מגיע אליך 24/7, ללא התרעה מוקדמת וללא התחשבות בשעות פתיחה או סגירה עיצוב האתר מאפשר לשנות, להוסיף ולעדכן באופן תמידי וקל, ללא תלות במעצב או מתכנת, כך שרמת האדפטציה למבצעים, הנחות וצרכי שוק היא גבוהה ביותר ונמדדת בדקות ספורות בלבד, והמימד הכפול של פרזנטציה ויזואלית עם מוזיקה, יכולה להוות ברושור תדמיתי יעיל פי כמה מכל קטלוג או פולדר שיווקי שתדפיס, דבר שיקל גם על מערך השיווק וסוכני השטח, אשר יוכלו להשתמש באתר כפלטפורמה שיווקית בשעת הצורך, ויבליט את המקצועיות, האיכות והרצינות של העסק. עיצוב האתר דורש איש מקצוע מיומן, מקצועי ומנוסה אשר יש לו הידע הנדרש גם בתחומי השיווק, התקשורת השיווקית, המיתוג והנגזרות היוצאות מהם. הוא צריך להתייחס לגורמי הקונספט המובנים כגון לוגו, פונטים, ויזואל, סלוגן ולשלב אותם בעיצוב האתר, כמו גם התאמתו למנועי החיפוש והכנסת התכנים בצורה שתהיה ידידותית למערך קידום אתרים.