קידום אתרים אורגני בגוגל בירושלים

קידום אתרים אורגני בירושלים

כולם יודעים שאם אתה לא מופיע בדף הראשון בגוגל אתה לא קיים ללקוחות. להגיע ל  - "משולש הזהב" זו המטרה של כל חברה. אם זה המצב, אתה צריך חברת קידום אתרים שתקדם את האתר שלך. אנחנו המובילים בתחום קידום אתרים אורגני, באמצעות ניתוח סטטיסטי, ופתרונות חדשניים נקדם את האתר שלך, נבצע אופטימיזציה למנועי החיפוש ועוד,  אנו נבנה את אסטרטגיית הקידום עבור אתרי האינטרנט של הלקוחות שלנו, נעזור להם להגיע באופן עקבי אל הדף הראשון הנחשק של התוצאות.

קידום אתרים אורגני בגוגל? מה זה בדיוק?

כאשר לקוח פונה לאינטרנט כדי לחפש מוצר או שירות, משתמש כמובן במנוע חיפוש כמו גוגל, כדי לסנן תוצאות בין מיליוני אתרים בתחום המבוקש. איך מבליטים את האתר שלך בין מיליון תוצאות חיפוש? קידום אורגני משמעותו הוא לקדם את האתר שלכם בצורה הכי טבעי, על ידי שנעזור למנוע החיפוש למצוא את האתר שלכם מהר יותר בצורה מדויקת יותר. כדי להשיג זאת אנו עובדים על האופטימיזציה למנועי חיפוש.

אז מה מחפשים בחברת קידום אתרים?

הדבר העיקרי שצריך לחפש הוא לבדוק שהם באמת אלופים בקידום אורגני בגוגל. המומחיות שלנו באלגוריתם של גוגל, באה לאחר השקעה של משאבים רבים במשך שנים, וכתוצאה מכך אנחנו מבינים בעומק את שיטת האלגוריתם של גוגל.  הצלחנו להביא את לקוחותינו בישראל כמו Skype phone ואתרים רבים נוספים לדף הראשון ב- Google.

הרמה המקצועית של חברתנו מאפשרת לנו להביא יתרון תחרותי ללקוחותינו על ידי מיקום האתר שלו במיקומים החיפוש הטוב ביותר. אנו משלבים יסודות סטטיסטיים עם המגמות העדכניות ביותר כגון mobile first-indexing.

המאפשר לנו לייעל את דף הלקוחות שלנו על פי צרכי השוק, כמו כן להבטיח תוצאות. כדי להצליח ב-SEO  לא מספיק לבחור את מילות המפתח הנכונות, ולאחר זמן להגיע לדף הראשון, כדי להצליח באמת ולקוחותיך תמיד יראו אותך בדף ראשון, יהיה עליך להתמיד בפעולות לקידום האתר שלך וכך לשמור על החברה שלך שם באופן עקבי. עכשיו לא צריך לנסוע למרכז כדי לקבל שירותי קידום אתרים עדכני, מקצועי וחדשני. יש קידום אתרים בירושלים!

איך אנחנו גורמים ללקוחותינו להצליח בקידום אתרים?

קודם כל לחשוב כמו לקוח. מה מחפש לקוח שדורש את המוצר או השירות שלכם? כדי להשיג קידום אורגני בגוגל, בתחילת התהליך אנחנו בוחרים מילות מפתח. משתמשים בכלים סטטיסטים כדי לבחור מילות מפתח המבוקשות ביותר והכי רלוונטיים בתחום.

חידוש של התוכן - אופטימיזציה מתאימים את תכני האתר למילות מפתח. מחדשים, או מכינים תכנים חדשים, מתאמים צפיפות מילות המפתח. אם יש צורך גם מבנה האתר עובר שיפור קישורים בין הדפים למען להשיג אופטימיזציה למנועי חיפוש. שלב מבחן הסטטיסטיקה אחרי השיפור צריך למדוד האם הצלחנו במטרה. משתמשים בכלי Google analytics כדי לבצע דו"ח נוכחי של הצלחת אסטרטגי. נתן לשפר תוך זמן קצר ולעדכן האתר לפי צורך.

חשוב גם לדעת על זמן שהיית הגולש באתר, למשוך את צומת ליבו על יד דפי נחיתה אטרקטיביים מתאימות למילות חיפוש. בדו"ח סטטיסטי אפשר לבדוק איזה דפים הכי מבוקשיםבאתר, עוד מילות מפתח שהלקוח השתמש, ועוד. לרשום במקום הנכון, צריך לרשום את האתר באינדקסים הכי רלוונטיים. לגבי בניית קישורים אנחנו מגישים לכם את הקישורים הכי מתאימים (לפחות 200) מאתרים שונים ברשת. הקישורים נבנים התאמה למילות מפתח. דוחות סטטיסטיקה כדי לדעת אם האסטרטגיה שלנו הייתה מוצלחת, אנחנו צריכים לנתח מעת לעת את הסטטיסטיקה כדי לעקוב אחר מה שקורה עם האתר. כל חודשיים מפיקים דוח סטטיסטי הכולל:

  • רשימת מילות מפתח מעודכנת
  • דפים הכי מבוקשים באתר
  • זמן שהייה ממוצע של גולש באתר.
  • מאיזה אזורים הגיעו גולשים באתר.
  • כניסות לאתר לפי מנועי חיפוש.

מהו החזר השקעה של הקידום?

אפשר לבדוק בצורה מדויקת כל קמפיין קידום על ידי כלים סטטיסטים. כדי לחשבן את החזר השקעה ROI של קמפיין. מעדכנים את האתר לפי המסקנות לשיפור עד הגשת המטרות.

שירות לקוחות

אנחנו חושבים שכפי שהאינטרנט לא עוצר, גם שירות לקוחות שלנו לא עוצר.

נותנים תמיכה מקצועית  בימים א' – ה' בין השעות  17:00 – 9:00.

שירות טלפוני למקרי חירום יהיה זמין  24 שעות ביממה.

כשמחפשים אמינות ומקצוענות בחברה לקידום אתרים בגוגל, צריך לחשוב על החברה הכי מקצועית כדי להגיע למשולש הזהב.