אתר מכירות

מאמרים נוספים

קידום אתרים יעיל נגרם על ידי מסחר אלקטרוני, שהוא מסחר וביצוע עסקאות מסחריות באופן אלקטרוני, באמצעות תקשורת מחשבים. מסחר אלקטרוני מתאר קשת רחבה של פעילויות ברשת האינטרנט או ברשתות פרטיות בין ארגונים. פעילויות אלו כוללות הפצת מידע על ידי ספקים, פעילויות קנייה ומכירה של מוצרים בני קיימא ושירותים, תמיכה בלקוח/במוצר לאחר המכירה וכו'.

עם התפתחות האינטרנט ניתנה דחיפה רבה לניצול מודל זה. בעזרת תוכנות מחשב, המותאמות במיוחד לצורך זה, ואתרי אינטרנט ייעודיים ניתן לבצע רכישות של מוצרים ושירותים, באופן אוטומטי, באמצעות האינטרנט, ללא הצורך להפגיש את המוכר עם הקונה.

באתר מכירות טוב חובה שתהיה חוויית משתמש נוחה ויעילה

חלק מהדברים שצריך באתר מכירות הם :

ניהול מוצרים

לכל מוצר חייב שתהיה כותרת, תמונה, שם היצרן ותאור המוצר. מערכת ניהול טובה באתר מכירות מאפשרת החזקה של מידע נוסף על כל מוצר, כגון עלות הרכישה של המוצר מהספק, מאפיינים טכניים (גודל, משקל, צבע), מק"ט, כמות במלאי ועוד. מידע זה משמש את בעל החנות לניהול המוצרים וזמין בחלקו ממערכת הניהול בלבד (כלומר אינו חשוף לכלל גולשי האתר).

חיפוש טוב - חיפוש טוב ידע לשלוף מוצרים תוך התאמת שורת החיפוש לשם המוצר, תאורו או המפרט שלו.באתר עם הרבה מאוד מוצרים, תפקיד החיפוש באתר גדול במיוחד.

עגלת/סל קניות – עגלה/סל באתר, שמציגה את רשימת המוצרים הרצויה. גם כמויות ומחיר משוקלל סופי כולל הנחות ומבצעים ועלויות משלוח. עגלת הקניות צריכה להיות זמינה ונגישה על ידי אייקון בכל דפי המוצרים באתר.

ניהול קופונים – מומלץ להשתמש במערכת ניהול קופונים חכמה המאפשרת כחלק ממערכת ניהול התוכן באתר הוספה דינמית של קופוניםתאריך התחלה ותאריך תפוגה של הקופון ושווי הקופון באחוזים מהקניה הסופית או במחיר קבוע מראש, קביעת הכמות הניתנת למימוש של כל קופון.

סליקה – מוצר חובה באתר מכירות הוא יכולת סליקה כבר באתר,במקום רכישה טלפונית או ע"י הגעה לבית העסק. מעמוד עגלת הקניות ניתן לעבור הלאה לעמוד הסליקה ושם לבצע את הרכישה בצורה מקוונת ובטוחה על ידי הזנת פרטי הרוכש.

ניהול סוגי משלוח – קביעה של סוגי המשלוח האפשריים לבחירה באתר ועלות כל משלוח לרוכש. למשל: איסוף עצמי – ללא תוספת עלות, דואר רשום – 15 ₪, שליח עד הבית – 50 ₪.

הנחות אוטומטיות - אפשרות לתת לרוכשים באתר הנחה אוטומטית, כמו הנחה ברכישה של כמות, הנחה ברכישה מעל סכום מסוים וכן הלאה.

סטטיסטיקת רכישות – אפשרות הצגה פשוטה במערכת הניהול של סטטיסטיקות כגון: כמות הצפיות בכל מוצר, כמות הרכישות, אחוז הרכישה וכו'.

ניהול כרטיסי לקוח

מודול פנימי במערכת שזמין לבעלי החנות בלבד המאפשר ניהול כרטיסי הרוכשים השונים: רכישות אחרונות שביצע, פרטי הרוכשושקלול סכום הרכישה המשוקלל.

ניהול סטטוס רכישה – מודל במערכת הניהול המציג את הסטטוס של המוצרים שנרכשו. למשל: הוזמן ויצא, הוזמן ולא יצא עדין, הוזמן ואין במלאי,

דוח תקופתי- הפקה של דוח תקופתי עבור בעל העסק. הדוח צריך לשקף בכל פרק זמן את כמות הרכישות,ואת ההכנסות מהרכישות הללו באתר. דוח טוב יוכל להיקרא ע"י אקסל

מחבר המאמר

תוכנות מומלצות לקידום אתרים

תוכנות מומלצות לקידום אתרים

קידום אתרים הוא תהליך חשוב להצלחתו של כל אתר אינטרנט. בחירת התוכנות הנכונות לקידום האתר...

מה זה שפת HTML5?

מה זה שפת HTML5?

HTML היא שפת תגיות וטכנולוגיה מרכזית באינטרנט המשמשת לעיצוב המבנה והתצוגה של תוכן ברשת...

מהו שימור לקוחות עסקי

מהו שימור לקוחות עסקי

אחד הכלים הטובים ביותר להגדלת המחזור הוא שימור לקוחות קיימים, לקוחות אלו כבר יש להם...

הנצפים ביותר

פורסם לאחרונה