אתר וורדפרס

מאמרים נוספים

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המופצת באופן חופשי תחת הרישיון הציבורי הכללי של גנו. המערכת כתובה בשפת PHP על בסיס מסד נתונים MySQL, וממאפייניה הבולטים מערכת תוספים וארכיטקטורה של תבניות וורדפרס פתוחה ומציעה כלים לפורטלי תוכן ניהול בלוגים,אתרי תדמית, פורטפוליו אתרי חדשות, חנויות מקוונות, ניוזלטרים, או כל דבר אחר שאפשר לחשוב עליו.

המערכת גמישה מספיק כדי לספק את כל הצרכים בעזרת עשרות אלפי תוספים ותבניות, הניתנים להורדה ללא תשלום.וורדפרס תומכת בריבוי שפות, דבר שבא לידי ביטוי במספר היבטים כגון תרגום מחרוזות לשפות מקומיות, תמיכה בשפות הנכתבות משמאל-לימין ומימין-לשמאל, התאמות עיצוב פרטניות לשפות מסוימות, והתאמות בקוד שנדרשות בשפות מסוימות.

קצת על וורדפרס

וורדפרס יצאה לאור לראשונה ב-27 במאי 2003 על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל, כממשיכה הרשמית של b2/cafelog. כיום היא מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר באינטרנט - כ-25% מהאתרים בעולם פועלים על גבי וורדפרס (אחד מכל ארבעה אתרים). המערכת מתאימה להפעלת בלוגים קטנים ואתרי ענק כאחד - מתוך 100,000 האתרים הגדולים בעולם מעל 22% מופעלים על וורדפרס, ומתוך מיליון האתרים הגדולים בעולם כ-23% עושים שימוש במערכת זו. הצפי הוא כשליש מהאתרים בעולם ישתמשו בוורדפרס.

וורדפרס נחשבת לאחת משלוש המערכות החינמיות הנפוצות לניהול תוכן, לצד ג'ומלהודרופל.היא תורמת רבות לקידום אתרים

מאפיי ניוורדפרס

פלטפורמת וורדפרס כוללת מאפיינים כלליים, התואמים לכלל מערכות הבלוגים, ומאפיינים מתקדמים, התואמים למערכות ניהול תוכן מתקדמות. וורדפרס עומדת בתקני רשת מקובלים, ידידותית למנועי חיפוש, בעלת קישורים נקיים, מאפשרת מעקב אחרי שינויי עריכה, מכילה מערכת תגובות מובנית, מערכת לניהול קובצי מדיה ועוד.

המאפיין הבסיסי של פרסום פוסטים ועמודים סטטיים שוכלל וכיום ניתן להגדיר סוגי תכנים מותאמים אישית. מאפייני קטלוג ותיוג שוכללו אף הם, כך שניתן להוסיף טקסונומיה מותאמת אישית מעבר לקטגוריות והתגיות המוצעות כברירת מחדל.

וורדפרס כוללת מערכת מובנית של תבניות הניתנות להתקנה מהירה ומאפשרת החלפת תבנית בלחיצת כפתור. בתוך מערכת התבניות משולבת מערכת וגדג'טים מתקדמת המאפשרת להתקין, לשנות, להזיז ולסדר רכיבים שונים ללא כל ידע ב-PHP או ב-HTML על ידי גרירת הווידג'טים מתפריט לתפריט. מערכת תפריטים מותאמת אישית מאפשרת ליצור תפריטי ניווט מתוך לוח הבקרה, ללא צורך בידע מוקדם ב-JavaScript או ב-CSS. מעבר לכך, המערכת מאפשרת למפתחים לבצע התאמות מתקדמות בעזרת מערכת מובנית לעריכת קובצי HTML ו-PHP של התבנית.

לוורדפרס ארכיטקטורת תוספים עשירה המאפשרת למשתמשים ולמפתחים להרחיב את היכולות שלה מעבר ליכולות הבסיסיות. מערכת המסננים מאפשרת לבצע שינויים והתאמה תוך מזעור שורות הקוד הדרושות בפיתוח תוספים.

וורדפרס היא פלטפורמה מתקדמת לניהול אתר ו/או רשת אתרים. אפשרות ה"רשת אתרים" (שנקראה בעבר "מולטי יוזר" או ה-"WordPress MU"[5]) מאפשרת ליצור מספר אתרים על אותה פלטפורמה ללא צורך בביצוע התקנות מרובות. בעבר פותחה מערכת נפרדת לתמיכה בריבוי אתרים, אך שתי המערכות הנפרדות מוזגו להתקנה סטנדרטית אחת, החל מגרסה 3.0 של וורדפרס שיצאה לאור ב-17 ביוני 2010.

 

מחבר המאמר

יצחק נחמד - וובמסטר

יצחק נחמד - וובמסטר

בונה אתרים מומחה אופטימיזציה לממשקי הניהול השונים, אדם נהדר עם ידע מקצועי רחב ניתן להניח כי כבר יש לך אתר אינטרנט, אבל האם זה מספק את המטרות זה היה אמור להיות? WebConcepts הם יועצים שיווקיים במשך שנים רבות, ביצעו מחקר מעמיק בתחום זה, ויחד עם חברת התוכנה דניאל טק, מומחים לשיווק באינטרנט, ערכנו עבורך מספר עסקאות בחבילה, שאחת מהן תספק את התשובה המושלמת עבור העסק שלך

כל עסקאות החבילה בנויות על פי העקרונות הבאים: תשובה כוללת לכל הצרכים. מרגע שהעלית את דעתך, נדאג לכל. הזמנת התחום המתאים ביותר עבור סוג העסק שלך.  כתיבה מקצועית של התוכן שלך - כתיבה שיווקית לוגית אשר תמשוך ותרגש את המבקר לאתר עד שהוא עושה הזמנה או יוצר קשר. העיצוב הנכון והמקצועי ייבחר מתוך מבחר תבניות שאנו מציעים לך.

אתר יאוחסן באירוח מתוחכם ומתקדם ויתקדם במנועי החיפוש, כולל גוגל. האתר הוא הנכס שלך, לא שייך לכל חברה, ספק או תוכנית. אם אתה רוצה לעבור למקום אחר אתה רשאי לקחת את הקוד איתך ולבנות אתר אחר. האתר יהיה מתקדם באופן מקצועי.  ישנם יתרונות רבים אשר יוסברו לך כאשר אנו ניפגש. תחומי ההתמחות שלנו: Web Designe, אינטרנט פיתוח, Hosting, העתקת כתיבה, SEO

תוכנות מומלצות לקידום אתרים

תוכנות מומלצות לקידום אתרים

קידום אתרים הוא תהליך חשוב להצלחתו של כל אתר אינטרנט. בחירת התוכנות הנכונות לקידום האתר...

מה זה שפת HTML5?

מה זה שפת HTML5?

HTML היא שפת תגיות וטכנולוגיה מרכזית באינטרנט המשמשת לעיצוב המבנה והתצוגה של תוכן ברשת...

מהו שימור לקוחות עסקי

מהו שימור לקוחות עסקי

אחד הכלים הטובים ביותר להגדלת המחזור הוא שימור לקוחות קיימים, לקוחות אלו כבר יש להם...

הנצפים ביותר

פורסם לאחרונה