בלוג לאתר

מאמרים נוספים

כל אתר צריך בלוג, בשביל קידום אתרים במנועי החיפוש ולהפוך אותו לרלוונטי באופן תמידי ושוטף בגלל שכל תחום בעולם משתנה באופן תדיר וכל עסק מתפתח בכיוונים שונים. אתר אינטרנט בלי בלוג מקצועי לא יהיה מסוגל תמיד להגיב בזמן והנכון והמדויק על ההתרחשויות. למשל, חוק חדש לגבי אשר צריך לקבל ביטוי באתר אינטרנט של עורך דין לדיני משפחה או מסעדה שהחליטה להשיק תפריט חדש לכבוד הקיץ. ללא כתיבת בלוג מקצועי יהיה לבעל העסק קשה להיות עדכני ורלבנטי. מנגד, בלוג הוא בדיוק המקום המושלם לספק לגולשים מידע לגבי שינויים והתרחשויות.כלומר, למרות שאתר אינטרנט הוא לכאורה פלטפורמה שיווקית דינאמית.

מהו בלוג?

בְּלוֹג הוא חלק מאתר אינטרנט שבו נכתבים פוסטים העוסקים בחוויות, חדשות ומאמרים, לעיונם של גולשי האינטרנט לשם קריאה ובדרך כלל אף לתגובה.

אתר-בלוג לרוב כולל גם דפים נוספים, מלבד דף הבלוג והרשומות, כמו למשל דף "אודות", דף "צור קשר", ועוד דפים משניים אחרים, אך הדף העיקרי בו דף הרשומות, בו מסודרות הרשומות. כמו כן, בלוגים רבים כוללים גם דפי קטגוריות ודפי תגיות בהם קישורים לרשומות מאותן קטגוריות\תגיות. עם זאת, לעתים בלוג הוא רק חלק משני מאתר גדול מאד הכולל בלוג, ואין מדובר באתר-בלוג (כלומר, אתר שייעודי בעיקר לבלוג). במקרה בו מדובר באתר-בלוג ייעודי, ניתן להקימו במהירות יחסית בעזרת אחת ממערכות ניהול התוכן החינמיות השונות המיועדות לבלוגים (כמו בלוגר או וורדפרס). במקרים בהם מדובר באתר שבלוג הוא אך חלק משני ממנו, ייתכן שייבנה האתר במערכת ניהול תוכן המיועדת לבניית אתרים בקנה-מידה רחב יותר, כמו ג'ומלה, דרופל, או מג'נטו החינמיות, או מערכות מסחריות שונות.

הבלוג הוא אחד ממאפייניה של תרבות האינטרנט. יש שראו בו סוג של יומן אישי השונה מזה שנכתב בתקופה שקדמה לעידן האינטרנט, בפומביות ההתקשרות עם העולם שהוא מציע. בעידן ה-ווב 2.0 נוצרה הפרדה בין יומן-רשת, שהוא הבלוג, לבין יומן רשת אישי (Web Journal).

כיום שולטת מגמת כתיבת בלוגים של אנשי עסקים, בלוגים של פוליטיקאים ידועי שם (דוגמת הילרי קלינטון), ובלוגים של יוצרים ואנשי אקדמיה המשמשים פלטפורמה לפרסום יצירות אמנותיות וספרותיות, מאמרי דעה וביקורת ומאמרים אקדמאיים. מספר הקוראים בבלוג מגיע לעתים קרובות למספר הקוראים של ספר בזמן קצר מאוד, זוהי הסיבה שבגללה מספר סופרים הולך וגדל כותבים בלוג אישי בידיעה שיצירתם תגיע לקוראים במהירות ויוכלו לקבל מהם משוב. על חשיבותם של בלוגים מסוג זה ניתן ללמוד מהשכיחות הגדלה והולכת שבה מאמרים אקדמיים מצטטים ומתייחסים למאמרים שמופעים בבלוגים של חוקרים וכותבים אקדמיים.

הבלוגים נשמרים באתרים ייעודיים, ניתן להגיב עליהם ואף להיות מנויים על בלוגים פופולריים. בלוגים פופולריים כיום אף מאפשרים תגמול כספי לכותביהם, המתוגמלים בהתאם למספר ה"כניסות" לבלוגים שלהם, או בעזרת אמצעים פרסומיים שונים שהם מאפשרים להופיע בדפי הבלוג. מגמה זו הולכת ומתרחבת ברחבי העולם וגם בארץ.

 

 

מחבר המאמר

יצחק נחמד - וובמסטר

יצחק נחמד - וובמסטר

בונה אתרים מומחה אופטימיזציה לממשקי הניהול השונים, אדם נהדר עם ידע מקצועי רחב ניתן להניח כי כבר יש לך אתר אינטרנט, אבל האם זה מספק את המטרות זה היה אמור להיות? WebConcepts הם יועצים שיווקיים במשך שנים רבות, ביצעו מחקר מעמיק בתחום זה, ויחד עם חברת התוכנה דניאל טק, מומחים לשיווק באינטרנט, ערכנו עבורך מספר עסקאות בחבילה, שאחת מהן תספק את התשובה המושלמת עבור העסק שלך

כל עסקאות החבילה בנויות על פי העקרונות הבאים: תשובה כוללת לכל הצרכים. מרגע שהעלית את דעתך, נדאג לכל. הזמנת התחום המתאים ביותר עבור סוג העסק שלך.  כתיבה מקצועית של התוכן שלך - כתיבה שיווקית לוגית אשר תמשוך ותרגש את המבקר לאתר עד שהוא עושה הזמנה או יוצר קשר. העיצוב הנכון והמקצועי ייבחר מתוך מבחר תבניות שאנו מציעים לך.

אתר יאוחסן באירוח מתוחכם ומתקדם ויתקדם במנועי החיפוש, כולל גוגל. האתר הוא הנכס שלך, לא שייך לכל חברה, ספק או תוכנית. אם אתה רוצה לעבור למקום אחר אתה רשאי לקחת את הקוד איתך ולבנות אתר אחר. האתר יהיה מתקדם באופן מקצועי.  ישנם יתרונות רבים אשר יוסברו לך כאשר אנו ניפגש. תחומי ההתמחות שלנו: Web Designe, אינטרנט פיתוח, Hosting, העתקת כתיבה, SEO

תוכנות מומלצות לקידום אתרים

תוכנות מומלצות לקידום אתרים

קידום אתרים הוא תהליך חשוב להצלחתו של כל אתר אינטרנט. בחירת התוכנות הנכונות לקידום האתר...

מה זה שפת HTML5?

מה זה שפת HTML5?

HTML היא שפת תגיות וטכנולוגיה מרכזית באינטרנט המשמשת לעיצוב המבנה והתצוגה של תוכן ברשת...

מהו שימור לקוחות עסקי

מהו שימור לקוחות עסקי

אחד הכלים הטובים ביותר להגדלת המחזור הוא שימור לקוחות קיימים, לקוחות אלו כבר יש להם...

הנצפים ביותר

פורסם לאחרונה